کریستیانو:” حیف که ۱۱۰ درصد نیستم”

شرایط بدنی :” می خواستم ۱۰ درصد باشم اما حیف که فقط ۱۰۰   درصد هستم . اما به نظرم این برای کمک به تیم ملی کافی استو می توانم وظایفم را انجام بدهم. شرایط خوبی دارم .
 
میخواهم بدون درد بازی کنم اما این غیرممکن است. از زمانی که فوتبال را شروع کردم ، حتی یک روز هم نبوده که درد نداشته باشم اما با انگیزه و آماده هستم.”

بازیکن کلیدی :” یک بازیکن تمی تواند یک تیم را بسازد . من در این جا هستم تا کمک کنم . می توانم تفاوت ایجاد کنم اما نمی توانم کل تیم را به دوش بکشم.”

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: رونالدو اماده بازی با المان ,

تاريخ : دو شنبه 26 خرداد 1393 ا 12:18 نويسنده : pouria ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.